Deze keer begon ik met Dennis. Dennis is zo’n klant waar ik blij van word. Een hele hippe coole jongen die, met zijn petje op en zijn tattoo’s, op zijn longboard even aanrijdt. Even een harinkje happen of een ander visje eten. Bij klanten zoals Dennis denk ik vaak: ‘Eigenlijk zou ik een foto van je moeten maken’.
Waarom?? Omdat ik iedereen daarmee kan bewijzen dat haring een lekkernij is voor zowel jong als oud. Het geeft ook aan dat wanneer je goed met je product zoals haring omgaat en het op de juiste manier verkoopt, ook mensen zoals Dennis gewoon lekker een haring komen eten!
Ik wil met deze foto zeggen dat Haring voor iedereen is, van jong tot oud. Kleine meisjes die elke vrijdag in de winkel aan tafel gaan zitten met een haring, terwijl papa en mama vis bestellen. Dat ouderen liefhebbers zijn dat wisten we al. Die hebben ooit de traditie gemaakt.
Verschillende mensen uit de samenleving op de kiek: jong, oud, hip en chique. Het ‘familiegevoel’ op foto vastleggen. Dat is hoe onze haringhappende klantenkring er namelijk uit ziet en waar ik elke dag op mijn werk weer blij van word. Verschillende mensen, verschillende verhalen… die genieten van onze trots!
Vorig jaar nummer 8 van Nederland in de Haringtest, maar voor jullie altijd nummer 1. Daar doen wij het voor.
Groetjes Angelique